Φάνης Έρως - Ο Θεός των Θεών και η Ελληνική Αποκάλυψη (Μέρος Β')

Έκλεισα το προηγούμενο άρθρο με το ακόλουθο ερώτημα: Θα μπορούσε άραγε ο Ιησούς Χριστός να είναι μια ενσάρκωση του Αρχέγονου Θεού των Ελλήνων?

Εδώ είναι το πρώτο μέρος:

Έρως Φάνης - Ο Θεός των Θεών και η Ελληνική Αποκάλυψη

Θεωρητικά θα μπορούσαμε ασφαλώς και με βάση τα χριστιανικά κείμενα να θεωρήσουμε ότι ο Ιησούς Χριστός είναι μια ενσάρκωση του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου, που είναι ο Πρώτος Δημιουργός σύμφωνα με την Ορφική προσέγγιση, που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως ο Θεός των Θεών και για την ακρίβεια η χριστιανική μνήμη και η χριστιανική θεολογία (θα έλεγα στο σύνολο) δεν θα έβγαζε κανένα νόημα αν θεωρήσουμε το αντίθετο.

Όταν μιλάμε για την Ελληνική σύλληψη του Φάνητα μιλάμε για τον ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ που απεικονίζεται στο κέντρο του Ζωδιακού κύκλου και υλοποιείται/ενσαρκώνεται μέσα από τα Ζωδιακά Αρχέτυπα και εκφράζει τις ενέργειες των αστερισμών. Για αυτό άλλωστε αν θεωρήσουμε ότι ο Ιησούς είναι ο ΙΧΘΥΣ (Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ) όπως μας συνιστά η ελληνοχριστιανική μνήμη, τότε δεν θα έβγαζε κανένα νόημα να θεωρήσουμε ότι δεν είναι μια ενσάρκωση του ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΥΡΗΝΑ που υλοποιείται/ενσαρκώνεται, μέσα από τα Ζωδιακά Αρχέτυπα.

Σχετικός σύνδεσμος:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ichthys

Εδώ βλέπουμε μερικές απεικονίσεις του Ιησού, μέσα στο κέντρο του Ζωδιακού κύκλου που συναντάμε σε εκκλησίες:



Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ανεξάρτητα και με την θρησκευτική πλύση εγκεφάλου και από το αν υπήρξε η όχι ο Ιησούς κλπ, ότι προκύπτει ένας συσχετισμός της πίστης του Ιησού και του Εσωτερικού Χριστού με την μνήμη του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου της Ελληνικής παράδοσης, που επίσης απεικονίζεται στο κέντρο το Ζωδιακού κύκλου.

Για να καταλήξουμε σε μία απάντηση για το αν ο Ιησούς Χριστός θα μπορούσε να είναι μια ενσάρκωση του Αρχέγονου Θεού των Ελλήνων θα πρέπει αρχικά να θεωρήσουμε ότι ύπηρξε, όμως ακόμα και αν δεν υπήρξε είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η μνήμη εστώ και ως μυθολογία, καταλήγει σε επίκληση της μνήμης και της ούσιας του Πρωοτόκου/Πρωτόγονου Έρωτα Φάνη, που είναι ο Θεός μεθ'ημών που υλοποιοείται/ενσαρκώνεται και ως Διόνυσος/Όσιρις κλπ.

Σε ότι αφορά δηλαδή και τον χριστιανικό μυστικισμό και τους ασκητές της "ορθοδοξίας", αλλά και άλλων παραδόσεων αυτό που προκύπτει ανεξάρτητα με την θρησκευτική πλύση εγκεφάλου και τον εξωτερικό "θεό" των ιερατείων του σκότους, που είναι ενα παράγογο πολτικών σκοπιμοτήτων, που προβλέπουν και την υποδούλωση των λαών. Ο Εσωτερικός Θεός των χριστιανών εκφράζει την ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ για τον οποίο μας μίλησαν αμέτρητοι "αγίοι" και της ορθοδοξίας. Που μιλάνε άλλωστε αυτή την γλώσσα, που περιέχει την λέξη και την Έννοια του Έρωτα και για αυτό άλλωστε σε κάθε ενδεχόμενο, μέσα από την χρήση αυτής της Ελληνικής λέξης, προκύπτει.η επίκληση αυτής της Δύναμης, μέσα από την Ελληνική μνήμη.

Σχετικοί συνδέσμοι:

Υπάρχει και ο Θείος Έρωτας

Ο Θείος Έρωτας κατά τον "Άγιο" Νεκτάριο

Ο Θείος Έρως - ΟΟΔΕ

Άμα ψάξει κάποιος στο νετ θα βρεί αμέτρητους συνδέσμους, σχετικά με το θέμα και ασφαλώς το συμπέρασμα είναι ότι ανεξάρτητα και με τα θρησκευτικά πιστεύω αυτοί που ψάχνουν ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ καταλήγουν στην αναζήτηση της ΟΥΣΙΑΣ του Θεϊκού Έρωτα μέσα και από την χριστιανική μνήμη, που είναι αλληλένδετη άλλωστε με την Ελληνική μνήμη λόγω και του γεγονότος ότι αυτή η θρησκεία βασίστηκε στην Ελληνική γλώσσα για να αναπτύξει την χριστιανική "θεολογία" και να εξαπλωθεί στο παγκόσμιο.

Σχετικά αποτελέσματα Γεματρίας για να μην ξεχνάμε:

ESSENSE OF EROS = 888 (ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ)

888 = THE FLAME OF EROS (Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ)

888 = WITHIN US ALL (ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ)

Όσοι δεν γνωρίζουν το θέμα διαβάστε τα ακόλουθα:

Η Μαθηματική Αλήθεια

Η Μαθηματική Δομή της Ελληνικής Γλώσσας

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν ο Ιησούς υπήρξε και αν θα μπορούσε να είναι μια ενσάρκωση του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου (όπως άλλωστε μας λένε τα χριστιανικά κείμενα) και ΟΧΙ το ποιός είναι ο Εσωτερικός Θεός των χριστιανών, που σύμφωνα με την Ελληνική μνήμη και την σχετική επίκληση, μέσα από την Ελληνική γλώσσα δεν μπορεί να είναι άλλος από τον Έρωτα Φάνη που εκφράζει το Αγνό και Άγιο πνευματικό Φως (σύμφωνα και με την Ορφική μνήμη) ασχέτως δηλαδή και από την θρησκευτική πλύση εγκφάλου.

Σε ότι αφορά το ερώτημα εάν υπήρξε η όχι ο Ιησούς θα παραδόσω την σκυτάλη στον Μάνο Δανέζη, που είναι ένας έγκριτος επιστήμονας, και ερευνητής, που τολμάει να πάει κόντρα τις κατεστημένες απόψεις και αντιλήψεις, που είναι και ένα αποτέλεσμα της θρησκευτικής πλύσης εγκεφάλου.


Μερικά από τα συμπεράσματα από το παραπάνω βίντεο με τον γνωστό επιστήμονα Μάνο Δανέζη.

1) Τα υπάρχοντα δεδομένα συνιστούν ότι ο Ιησούς υπήρξε.

2) Το παπαδαριό ασχολείται με γελοιότητες.

3) Ζούμε σε ένα μάτριξ όπως στην ταινία με τον Neo.


Με βάση λοιπόν και την βεβαιότητα του κύριου Μάνου Δανέζη, αλλά και του Άινσταϊν που υποστήριξε το ίδιο σχετικά με την ιστορική ύπαρξη του Ιησού και με βάση την δική μου έρευενα και κατανόηση επί του θέματος, εκφράζω και εγώ την ίδια βεβαιότητα και τολμώ να πω ότι το ζητούμενο δεν είναι θέμα πίστης, αλλά λογικής. Που αρκετοί μάλιστα θα έλεγα που πιστεύουν το αντίθετο έχουν χάσει, καθώς καταλήγουν σε συνωμοσιολογικές θεωρίες, που βασίζονται σε παράλογα συμπεράσματα  Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα του άρθρου για αυτό δεν θα το αναπτύξω περισσότερο επί του παρόντος.

Παίρνουμε λοιπόν σαν δεδομένο ότι ο Ιησούς ύπηρξε με ότι αυτό συνεπάγεται ως συμπέρασμα σχετικά με την εξέλιξη της ανθρώπινης ιστορίας, όπου ένα άτομο με την δύναμη του Λόγου κατάφερε να γκρεμίσει την τότε υπερδύναμη του πλανητη και να την υποχρεώσει να τον ακολουθήσει.

Σχετικό βίντεο με τον Δημήτρη Λιαντίνη, ο οποίος μας μιλάει για τον μεγαλύτερο πολιτικό επαναστάτη της ιστορίας, που κατάφερε το ασύλλυπτο:


Το ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ εφόσον ο Ιησούς υπήρξε και εφόσον ο Εσωτερικός Θεός των χριστιανών εκφράζει την ουσία του Θεϊκού Έρωτα είναι ότι ασφαλώς και θα μπορούσε ο Ιησούς να είναι μια ενσάρκωση του Αρχέγονου Θεού του Παντός σύμφωνα με την Ελληνική μνήμη. 

Σύμφωνα και με αυτά που μας λένε τα χριστιανικά κείμενα, αλλα και η Ελληνική μνήμη, ο Ιησούς θα μπορούσε ο  να είναι μια ενσάρκωση του Άρρητου Έρωτα Φάνη, που εκφράζει την πρωταρχική ενέργεια της Δημιουργίας, που είναι ασφαλώς η ουσία του Θεϊκού Έρωτα που είναι και η ουσία του Αρχέτυπου Μύστη (THE INITIATOR = 888 μεταφ. "ο Μύστης") που "δένει" και βάζει σε αρμονία τα στοιχεία της φύσης.

Από αυτό το σημείο και μετά, μέσα από την λογική θεώρηση των πραγμάτων μπαίνουμε ασφαλώς στο πεδίο της πίστης, μέσα σε ενα πλαίσιο μάλιστα όπου μιλάμε για την Άρρητη Αρχή του Παντός και με βάση την Ελληνική μνήμη θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι ο Ιησούς ήταν μια θεϊκή ενσάρκωση και δηλαδή ένας ημίθεος, όπως ο Διόνυσος, η ένας αβάταρας σύμφωνα με την Ινδουιστική προσέγγιση.

Σχετικοί συνδέσμοι:



Στο πεδίο της πίστης, μπορεί ασφαλώς ο κάθε ένας να λέει ότι θέλει και να ισχυρίζεται "επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος" κλπ όπως μας είπε και ο κύριος Μάνος Δανέζης, και για αυτό τελικά η αναζήτηση του θεού ΜΕΣΑ ΜΑΣ  (WITHIN US ALL = 888) είναι μια προσωπική υπόθεση ανεξάρτητα από το θρησκεύμα και την θρησκευτική πλύση εγκεφαλού από τα ιερατεία του σκότους, καθώς μάλιστα η αντίληψη μας σχετικά με το θέμα είναι αλληλοεξαρτώμενη με την επιστημονική γνώση και την μεταβαλλόμενη αντίληψη, ανάλογα με το γνωστικό μας πεδίο.

Από εκεί και μετά, κάποιος που έχει το ελάχιστο λογικό που του επιτρέπει να λογίζεται ως άνθρωπος, θα πρέπει να βρεί μια λογική απάντηση σχετικά με τα αποτελέσματα της Γεματρίας, που έχω παραθέσει σχετικά και με το 888 και αυτά είναι μερικές μόνο "συμπτώσεις" μιας πολύ μεγαλύτερης ερεύνας. Που φανερώνει την μαθηματική δομή των εκπορεύσεων του Αρχέτυπου όπως ισχυρίζονται άλλωστε σχεδόν όλοι οι "εσωτεριστές" στους οποίους αναφερετε ο κύριος Μάνος Δανέζης, όπως οι Ερμητιστές, οι Καμπαλιστές, οι Γνωστικοί, οι Θεόσοφοι κλπ και ασφαλώς οι Νεοπυθαγόρειοι. 

Σε ότι αφορά τους "ελληνοκεντρικούς" που ευτελίζουν το θέμα συνιστώ την ανάγνωση των άρθρων με την ετικέτα Αρχαιολαγνεία καθότι η ανοησία που σπέρνουν στο γνωστικό πεδίο έχει ξεπεράσει καθε όριο.

Η οριστική απάντηση σε σχέση με το ερώτημα που έθεσα στο προηγούμενο άρθρο είναι η εξής: Αν ο Ιησούς δεν είναι μια ενσάρκωση του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου σύμφωνα και με τα χριστιανικά κείμενα, τότε μιλάμε για μια απάτη των ιερατείων που βασίζετε σε αυτή την μνήμη και που καταλήγει βασικά σε αυτή την μνήμη του Έρωτα Φάνη. Καθώς άλλωστε είναι κοινώς αποδεκτό άναμεσα στους σοβαρούς ερευνητές, ότι η χριστιανική θεολογία βασίστηκε και στον Πλάτωνα και στους Νεοπλατωνικούς, και στους Μιθραιστές κλπ και δηλαδή στην ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ μνήμη.

Από εκεί και μετά, ο κάθε ένας θα μπορούσε να δώσει την δική του ερμηνεία στα αποτελέσματα της Γεματρίας, μέχρι να φτάσουμε στο τελικό στάδιο της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ που θα μας οδηγήσει όχι στην πίστη, αλλά στην γνώση του Εαυτού και στην αυτο-συνειδητοποίηση.

Εδώ θα παραθέσω αυτούσιο ένα κείμενο που κυκλοφορεί σχετικά και με την αντίληψη των αρχαίων:

----
Κατὰ τὸν Ὀρφέα, ὅπως μᾶς πληροφορεῖ ὁ Συριανός, βασιζόμενος στὰ Μεταφυσικά τοῦ Ἀριστοτέλους, ἡ πρώτη ἀρχὴ ὅλων τῶν πραγμάτων εἶναι Τὸ Ἕν, ἢ Ἀγαθόν, κατόπιν δὲ Τούτου, σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ Πυθαγόρου, οἱ δυὸ ἀρχές, αἰθὴρ καὶ χάος, ἐκδηλώνονται. Ἀπὸ αὐτὲς τὶς ἀρχές, ἡ πρώτη, ὁ αἰθήρ, εἶναι τὸ Πέρας καί, ἡ δεύτερη, τὸ χάος, εἶναι τὸ Ἄπειρον. Στὴν συνέχεια, ἐξακολουθεῖ ὁ Συριανός, ἡ πρώτη ἔκφανσις καθὼς καὶ τὰ ἀπόκρυφα γένη τῶν θεῶν ἐκδηλώνονται. Μεταξὺ αὐτῶν, ἡ πρώτη ἐμφανὴς θεότης εἶναι ὁ βασιλεὺς καὶ πατὴρ τοῦ σύμπαντος, ὁ ὁποῖος, ἐπειδὴ εἶναι ἡ πρώτη ὁρατὴ θεότης, ὀνομάζεται Φάνης (ἰδοὺ τὰ θεοφάνεια).

Τὸ σύνολον αὐτῆς τῆς πρώτης καὶ ἀπόκρυφης γενεᾶς τῶν θεῶν, ἡ ὁποία ὀνομάζεται ἀπὸ τοὺς θεολόγους νοητὴ τριάς, ἐκπροσωπήθηκε ἀπὸ τὸν Ὀρφέα μὲ τὸ σύμβολο ἑνὸς ὠοῦ, ὅπου κατά τον διαχωρισμό του ἀπὸ τὴν θεὰ Νύκτα (big bang?), ὁ θεὸς Φάνης ἐκδηλώθηκε καί ὡς ἐκ τούτου ὀνομάζεται καὶ Πρωτόγονος.

Ὁ Φάνης ἢ Πρωτόγονος, ὁ ὁποῖος ἐνυπάρχει στὸ ἄκρον τῆς νοητῆς τριάδος καὶ εἶναι κατά συνέπεια νοῦς νοητὸς καὶ ὑπόδειγμα τοῦ σύμπαντος, ὀνομάζεται ἀπὸ τὸν Πλάτωνα στὸν Τίμαιο Αὐτόζωον. Εἶναι ἡ ἀρχέγονη αἰτία ὅλης τῆς ζωῆς τῶν ζώντων καὶ συμβολικὰ ἐκπροσωπεῖται ἀπὸ τὸν Ὀρφέα καὶ κοσμεῖται μὲ τὴν κεφαλὴν κριός, ταύρου, ὄφεως καὶ λέοντος. Ὅμως ὁ Ζεύς, ὁ Δημιουργός τοῦ αἰσθητοῦ κόσμου, εἶναι στὴν Νοερὴ Τάξιν, ὅ,τι εἶναι ὁ Φάνης στὴν Νοητὴ τάξιν τῶν θεῶν.

Ὡς ἐκ τούτου λέγεται ἀπὸ τὸν Ὀρφέα ὅτι ὁ Ζεὺς κατάπιε τὸν Φάνη πρὶν ἀπὸ τὴν δημιουργία τοῦ αἰσθητοῦ κόσμου. Οἱ θεολόγοι ὑπέδειξαν μὲ μυστικὸ τρόπο τὴν συμμετοχὴ τοῦ Διὸς στὸ σύνολο τῶν πρωτογενῶν παραδειγματικῶν αἰτιῶν τῶν πραγμάτων ποὺ ὑπάρχουν ἐντὸς τοῦ Φάνητος.

Ὁ Πορφύριος, στὴν πραγματεία του «Περὶ τοῦ ἐν Ὀδύσσειᾳ τῶν Νυμφῶν Ἄντρου» μας ἐνημερώνει ὅτι ἡ Περσικὴ θεότης Μίθρας, πού συμβολίζεται ἀπό τόν ταῦρο, εἶναι ὁ Δημιουργὸς καὶ ὁ Βασιλεὺς τῆς γενέσεως, ὁ λόγος εἶναι προφανής, ὁ Πρωτογόνος καλεῖται στὸν Ὀρφικὸ ὕμνο ταυρωπός, καθὼς σηματοδοτεῖ τὴν πομπὴ τῶν ἰδεῶν στὴν διαμόρφωσιν τοῦ κόσμου. Ἡ ἄποψις αὐτή ἁρμόζει με τούς χρησμοὺς τῶν Χαλδαίων.

Νοῦς πατρὸς ἐρροίζησε νοήσας ἀκμάδι βουλὴ
Παμμόρφους ἰδῖας.
δῆλα δὴ «Ὁ Νοῦς τοῦ πατρὸς μὲ συντριπτικὸ θόρυβο, κατενόησε μὲ ἀκμαία σκέψιν κάθε μορφὴ ἢ σχῆμα ἰδεῶν. Ὁ δὲ θόρυβος πανομοιότυπός ἐστι μὲ τὸν βρυχηθμὸν τοῦ Πρωτόγονου.
Στὸν Ὀρφικὸ ὕμνο ὁ στοῖχος ἔχει ὡς ἑξῆς, 
Ὄσσων ὃς σκοτόεσσαν ἀπημαύρωσας ὁμίχλην.

Ὁ Πρόκλος, στὸ πέμπτο βιβλίο του, σχόλια ἐπὶ τὸν «Παρμενίδη» τοῦ Πλάτωνος, παραπέμπει σὲ αὐτὸν τὸν στοίχο. Μιλώντας γιὰ τὴν Νοητὴ μονάδα, ἢ τὴν κορυφὴ τῆς Νοητῆς Τάξεως, στὸ ἄκρον τῆς ὁποίας ὁ Πρωτογόνος ὑπάρχει, λέγει, «Δὲν εἶναι καθόλου θαυμάσιο ἑὰν αὐτὴ ἡ μονάδα νοεῖ τὸ σύνολον τῆς νοητικῆς πεντάδας, δηλ. οὐσία, κίνησις, στάσις, ταυτὸν καὶ ἕτερον, χωρὶς διαίρεσιν καὶ σε ἀπόλυτον ἑνότητα. Δεδομένου ὅτι μέσω αὐτῆς τῆς ἕνωσης ὅλα εἶναι κατὰ κάποιον τρόπο ἕνα. Ὅλα εἶναι χωρὶς διαχωρισμό, ἐντός μίας σκοτεινῆς ὁμίχλης, ὄπως ἰσχυρίζεται ὁ θεολόγος. «Ἀδιάκριτων πάντων ὄντων κατὰ σκοτόεσσαν ὁμίχλην». Ὅπου οἱ δυὸ τελευταῖες λέξεις ἀποτελοῦν μέρος τοῦ Ὀρφικῶν ὕμνων εἰς Πρωτόγονον.

Ἀλλὰ ὁ λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο ὁ Πρωτόγονος ἢ Φάνης, λέγεται ὅτι ἐξάγνισε τὴν ὄρασιν ἀπὸ τὴν ὁμίχλη τοῦ σκότους, εἶναι ὅτι οἱ κύριες αἰτίες τῶν πραγμάτων ποὺ βρίσκονται στὶς θεότητες πρὶν ἀπὸ αὐτὸν ὑφίστανται ἄρρητον ἕνωσιν, ὅπου τά πάντα εντός απάντων εὐρίσκονται καὶ ἐκπορεύονται μέσω αὐτοῦ (Φάνητος) σὲ νοητὸν φῶς.

Ὁ Πρωτόγονος, εἶναι ὁ νοητὸς νοῦς, πολὺ ὀρθὰ ὁ Ὀρφικὸς Ὕμνος τὸν ἀναφέρει «ἀνταύγην ἐλίκωπον», τὸ νοητόν, λόγω τῆς ἀπόκρυφης ὑπάρξεώς του ὑποδεικνύεται ἀπὸ τὸ Ἐλίκωπον, ἀνεκδήλωτον (ἐν δυνάμει) ἀλλὰ ὁ νοῦς ὑποδεικνύεται ἀπὸ τὸν Ἀνταύγην ὀφθαλμὸν καὶ τὴν λάμψιν: εἶναι ἑπομένως ἡ πρόνοια τοῦ νοὸς νὰ δεῖ καὶ νὰ ἐκπορευθεῖ ὡς φῶς.

Ο Φάνης δύναται νά περιγραφεῖ ὡς τό φυσικόν φῶς και μεταφυσικῶς ὡς Νοῦς. Γενικῶς, οἱ Πλατωνισταί θεωρούν ὅτι ὁ Φάνης ἀντιπροσωπεύει τόν Ἥλιον τοῦ νοητοῦ κόσμου. Κατά τόν Πρόκλο, ὁ Φάνης είναι «ο πρῶτος νοητός νοῦς» καί ξεδιπλώνει τόν ἑαυτόν του εἰς τό φῶς». Ὁ Ἑρμείας τόν ἀποκαλεῖ «τό ὅριον τοῦ νοητοῦ» καὶ φωτίζει τούς νοερούς θεούς μέ νοητόν φῶς». Ὁ Φάνης φέρει τό φῶς εἰς τό σκότος καί τήν τάξιν ἐκ τοῦ χάους. Ἡ γέννησίς του εἶναι ἡ πρώτη «ἐκδήλωσις» τοῦ θείου πού εἶναι ἀδιαμόρφωτον καί ἄνευ ἰδιοτήτων.

Ἀπολλώνιος - Ἀριάδνη 
---

Εδώ μια ακόμα σύμπτωση:


Να κλείσω με κάτι που είπε ο Ηράκλειτος:
"Θα ξεφύγει ίσως κανείς από το αισθητό φως, αλλά είναι αδύνατο να ξεφύγει από το νοητό. Ή, όπως λέει ο Ηράκλειτος, πως κανείς να κρυφτεί απ' αυτό που δεν δύει ποτέ;"
Συνεχίζεται...

Comments

Δημοφιλή

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ Η Ο ΑΝΤΙΘΕΟΣ?

Φάνης Έρως - Ο Θεός των Θεών και η Ελληνική Αποκάλυψη

Η Μαθηματική Δομή της Ελληνικής Γλώσσας

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Το Κωδικοποιημένο Αλφάβητο και η Γενετική Κώδικοποίηση του Ανθρώπου!

Η Κωδικοποίηση της Θεικής Μήτρας και το πέπλο της Παρθένου

Ο Διόνυσος Χριστός του Άγγελου Σικελιανού

Ο πραγματικός ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ εναντίον του ΑΝΤΙΘΕΟΥ ΜΑΛΑΚΑ!