Φάνης Έρως - Ο Θεός των Θεών και η Ελληνική Αποκάλυψη (Μέρος Β')
Έκλεισα το προηγούμενο άρθρο με το ακόλουθο ερώτημα: Θα μπορούσε άραγε ο Ιησούς Χριστός να είναι μια ενσάρκωση του Αρχέγονου Θεού των Ελλήνων?
Εδώ είναι το πρώτο μέρος:
Έρως Φάνης - Ο Θεός των Θεών και η Ελληνική Αποκάλυψη
Θεωρητικά θα μπορούσαμε ασφαλώς και με βάση τα χριστιανικά κείμενα να θεωρήσουμε ότι ο Ιησούς Χριστός είναι μια ενσάρκωση του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου, που είναι ο Πρώτος Δημιουργός σύμφωνα με την Ορφική προσέγγιση, που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως ο Θεός των Θεών και για την ακρίβεια η χριστιανική μνήμη και η χριστιανική θεολογία (θα έλεγα στο σύνολο) δεν θα έβγαζε κανένα νόημα αν θεωρήσουμε το αντίθετο.
Όταν μιλάμε για την Ελληνική σύλληψη του Φάνητα μιλάμε για τον ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ που απεικονίζεται στο κέντρο του Ζωδιακού κύκλου και υλοποιείται/ενσαρκώνεται μέσα από τα Ζωδιακά Αρχέτυπα και εκφράζει τις ενέργειες των αστερισμών. Για αυτό άλλωστε αν θεωρήσουμε ότι ο Ιησούς είναι ο ΙΧΘΥΣ (Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ) όπως μας συνιστά η ελληνοχριστιανική μνήμη, τότε δεν θα έβγαζε κανένα νόημα να θεωρήσουμε ότι δεν είναι μια ενσάρκωση του ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΥΡΗΝΑ που υλοποιείται/ενσαρκώνεται, μέσα από τα Ζωδιακά Αρχέτυπα.
Σχετικός σύνδεσμος:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ichthys
Εδώ βλέπουμε μερικές απεικονίσεις του Ιησού, μέσα στο κέντρο του Ζωδιακού κύκλου που συναντάμε σε εκκλησίες:
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ανεξάρτητα και με την θρησκευτική πλύση εγκεφάλου και από το αν υπήρξε η όχι ο Ιησούς κλπ, ότι προκύπτει ένας συσχετισμός της πίστης του Ιησού και του Εσωτερικού Χριστού με την μνήμη του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου της Ελληνικής παράδοσης, που επίσης απεικονίζεται στο κέντρο το Ζωδιακού κύκλου.
Για να καταλήξουμε σε μία απάντηση για το αν ο Ιησούς Χριστός θα μπορούσε να είναι μια ενσάρκωση του Αρχέγονου Θεού των Ελλήνων θα πρέπει αρχικά να θεωρήσουμε ότι ύπηρξε, όμως ακόμα και αν δεν υπήρξε είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η μνήμη εστώ και ως μυθολογία, καταλήγει σε επίκληση της μνήμης και της ούσιας του Πρωοτόκου/Πρωτόγονου Έρωτα Φάνη, που είναι ο Θεός μεθ'ημών που υλοποιοείται/ενσαρκώνεται και ως Διόνυσος/Όσιρις κλπ.
Σε ότι αφορά δηλαδή και τον χριστιανικό μυστικισμό και τους ασκητές της "ορθοδοξίας", αλλά και άλλων παραδόσεων αυτό που προκύπτει ανεξάρτητα με την θρησκευτική πλύση εγκεφάλου και τον εξωτερικό "θεό" των ιερατείων του σκότους, που είναι ενα παράγογο πολτικών σκοπιμοτήτων, που προβλέπουν και την υποδούλωση των λαών. Ο Εσωτερικός Θεός των χριστιανών εκφράζει την ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ για τον οποίο μας μίλησαν αμέτρητοι "αγίοι" και της ορθοδοξίας. Που μιλάνε άλλωστε αυτή την γλώσσα, που περιέχει την λέξη και την Έννοια του Έρωτα και για αυτό άλλωστε σε κάθε ενδεχόμενο, μέσα από την χρήση αυτής της Ελληνικής λέξης, προκύπτει.η επίκληση αυτής της Δύναμης, μέσα από την Ελληνική μνήμη.
Σχετικοί συνδέσμοι:
Ο Θείος Έρωτας κατά τον "Άγιο" Νεκτάριο
Άμα ψάξει κάποιος στο νετ θα βρεί αμέτρητους συνδέσμους, σχετικά με το θέμα και ασφαλώς το συμπέρασμα είναι ότι ανεξάρτητα και με τα θρησκευτικά πιστεύω αυτοί που ψάχνουν ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ καταλήγουν στην αναζήτηση της ΟΥΣΙΑΣ του Θεϊκού Έρωτα μέσα και από την χριστιανική μνήμη, που είναι αλληλένδετη άλλωστε με την Ελληνική μνήμη λόγω και του γεγονότος ότι αυτή η θρησκεία βασίστηκε στην Ελληνική γλώσσα για να αναπτύξει την χριστιανική "θεολογία" και να εξαπλωθεί στο παγκόσμιο.
Σχετικά αποτελέσματα Γεματρίας για να μην ξεχνάμε:
ESSENSE OF EROS = 888 (ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ)
888 = THE FLAME OF EROS (Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ)
888 = WITHIN US ALL (ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ)
Όσοι δεν γνωρίζουν το θέμα διαβάστε τα ακόλουθα:
Η Μαθηματική Δομή της Ελληνικής Γλώσσας
Το ερώτημα λοιπόν είναι αν ο Ιησούς υπήρξε και αν θα μπορούσε να είναι μια ενσάρκωση του Πρωτότοκου/Πρωτόγονου (όπως άλλωστε μας λένε τα χριστιανικά κείμενα) και ΟΧΙ το ποιός είναι ο Εσωτερικός Θεός των χριστιανών, που σύμφωνα με την Ελληνική μνήμη και την σχετική επίκληση, μέσα από την Ελληνική γλώσσα δεν μπορεί να είναι άλλος από τον Έρωτα Φάνη που εκφράζει το Αγνό και Άγιο πνευματικό Φως (σύμφωνα και με την Ορφική μνήμη) ασχέτως δηλαδή και από την θρησκευτική πλύση εγκφάλου.
Σε ότι αφορά το ερώτημα εάν υπήρξε η όχι ο Ιησούς θα παραδόσω την σκυτάλη στον Μάνο Δανέζη, που είναι ένας έγκριτος επιστήμονας, και ερευνητής, που τολμάει να πάει κόντρα τις κατεστημένες απόψεις και αντιλήψεις, που είναι και ένα αποτέλεσμα της θρησκευτικής πλύσης εγκεφάλου.
Κατὰ τὸν Ὀρφέα, ὅπως μᾶς πληροφορεῖ ὁ Συριανός, βασιζόμενος στὰ Μεταφυσικά τοῦ Ἀριστοτέλους, ἡ πρώτη ἀρχὴ ὅλων τῶν πραγμάτων εἶναι Τὸ Ἕν, ἢ Ἀγαθόν, κατόπιν δὲ Τούτου, σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ Πυθαγόρου, οἱ δυὸ ἀρχές, αἰθὴρ καὶ χάος, ἐκδηλώνονται. Ἀπὸ αὐτὲς τὶς ἀρχές, ἡ πρώτη, ὁ αἰθήρ, εἶναι τὸ Πέρας καί, ἡ δεύτερη, τὸ χάος, εἶναι τὸ Ἄπειρον. Στὴν συνέχεια, ἐξακολουθεῖ ὁ Συριανός, ἡ πρώτη ἔκφανσις καθὼς καὶ τὰ ἀπόκρυφα γένη τῶν θεῶν ἐκδηλώνονται. Μεταξὺ αὐτῶν, ἡ πρώτη ἐμφανὴς θεότης εἶναι ὁ βασιλεὺς καὶ πατὴρ τοῦ σύμπαντος, ὁ ὁποῖος, ἐπειδὴ εἶναι ἡ πρώτη ὁρατὴ θεότης, ὀνομάζεται Φάνης (ἰδοὺ τὰ θεοφάνεια).Τὸ σύνολον αὐτῆς τῆς πρώτης καὶ ἀπόκρυφης γενεᾶς τῶν θεῶν, ἡ ὁποία ὀνομάζεται ἀπὸ τοὺς θεολόγους νοητὴ τριάς, ἐκπροσωπήθηκε ἀπὸ τὸν Ὀρφέα μὲ τὸ σύμβολο ἑνὸς ὠοῦ, ὅπου κατά τον διαχωρισμό του ἀπὸ τὴν θεὰ Νύκτα (big bang?), ὁ θεὸς Φάνης ἐκδηλώθηκε καί ὡς ἐκ τούτου ὀνομάζεται καὶ Πρωτόγονος.Ὁ Φάνης ἢ Πρωτόγονος, ὁ ὁποῖος ἐνυπάρχει στὸ ἄκρον τῆς νοητῆς τριάδος καὶ εἶναι κατά συνέπεια νοῦς νοητὸς καὶ ὑπόδειγμα τοῦ σύμπαντος, ὀνομάζεται ἀπὸ τὸν Πλάτωνα στὸν Τίμαιο Αὐτόζωον. Εἶναι ἡ ἀρχέγονη αἰτία ὅλης τῆς ζωῆς τῶν ζώντων καὶ συμβολικὰ ἐκπροσωπεῖται ἀπὸ τὸν Ὀρφέα καὶ κοσμεῖται μὲ τὴν κεφαλὴν κριός, ταύρου, ὄφεως καὶ λέοντος. Ὅμως ὁ Ζεύς, ὁ Δημιουργός τοῦ αἰσθητοῦ κόσμου, εἶναι στὴν Νοερὴ Τάξιν, ὅ,τι εἶναι ὁ Φάνης στὴν Νοητὴ τάξιν τῶν θεῶν.Ὡς ἐκ τούτου λέγεται ἀπὸ τὸν Ὀρφέα ὅτι ὁ Ζεὺς κατάπιε τὸν Φάνη πρὶν ἀπὸ τὴν δημιουργία τοῦ αἰσθητοῦ κόσμου. Οἱ θεολόγοι ὑπέδειξαν μὲ μυστικὸ τρόπο τὴν συμμετοχὴ τοῦ Διὸς στὸ σύνολο τῶν πρωτογενῶν παραδειγματικῶν αἰτιῶν τῶν πραγμάτων ποὺ ὑπάρχουν ἐντὸς τοῦ Φάνητος.Ὁ Πορφύριος, στὴν πραγματεία του «Περὶ τοῦ ἐν Ὀδύσσειᾳ τῶν Νυμφῶν Ἄντρου» μας ἐνημερώνει ὅτι ἡ Περσικὴ θεότης Μίθρας, πού συμβολίζεται ἀπό τόν ταῦρο, εἶναι ὁ Δημιουργὸς καὶ ὁ Βασιλεὺς τῆς γενέσεως, ὁ λόγος εἶναι προφανής, ὁ Πρωτογόνος καλεῖται στὸν Ὀρφικὸ ὕμνο ταυρωπός, καθὼς σηματοδοτεῖ τὴν πομπὴ τῶν ἰδεῶν στὴν διαμόρφωσιν τοῦ κόσμου. Ἡ ἄποψις αὐτή ἁρμόζει με τούς χρησμοὺς τῶν Χαλδαίων.Νοῦς πατρὸς ἐρροίζησε νοήσας ἀκμάδι βουλὴΠαμμόρφους ἰδῖας.δῆλα δὴ «Ὁ Νοῦς τοῦ πατρὸς μὲ συντριπτικὸ θόρυβο, κατενόησε μὲ ἀκμαία σκέψιν κάθε μορφὴ ἢ σχῆμα ἰδεῶν. Ὁ δὲ θόρυβος πανομοιότυπός ἐστι μὲ τὸν βρυχηθμὸν τοῦ Πρωτόγονου.Στὸν Ὀρφικὸ ὕμνο ὁ στοῖχος ἔχει ὡς ἑξῆς,Ὄσσων ὃς σκοτόεσσαν ἀπημαύρωσας ὁμίχλην.Ὁ Πρόκλος, στὸ πέμπτο βιβλίο του, σχόλια ἐπὶ τὸν «Παρμενίδη» τοῦ Πλάτωνος, παραπέμπει σὲ αὐτὸν τὸν στοίχο. Μιλώντας γιὰ τὴν Νοητὴ μονάδα, ἢ τὴν κορυφὴ τῆς Νοητῆς Τάξεως, στὸ ἄκρον τῆς ὁποίας ὁ Πρωτογόνος ὑπάρχει, λέγει, «Δὲν εἶναι καθόλου θαυμάσιο ἑὰν αὐτὴ ἡ μονάδα νοεῖ τὸ σύνολον τῆς νοητικῆς πεντάδας, δηλ. οὐσία, κίνησις, στάσις, ταυτὸν καὶ ἕτερον, χωρὶς διαίρεσιν καὶ σε ἀπόλυτον ἑνότητα. Δεδομένου ὅτι μέσω αὐτῆς τῆς ἕνωσης ὅλα εἶναι κατὰ κάποιον τρόπο ἕνα. Ὅλα εἶναι χωρὶς διαχωρισμό, ἐντός μίας σκοτεινῆς ὁμίχλης, ὄπως ἰσχυρίζεται ὁ θεολόγος. «Ἀδιάκριτων πάντων ὄντων κατὰ σκοτόεσσαν ὁμίχλην». Ὅπου οἱ δυὸ τελευταῖες λέξεις ἀποτελοῦν μέρος τοῦ Ὀρφικῶν ὕμνων εἰς Πρωτόγονον.Ἀλλὰ ὁ λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο ὁ Πρωτόγονος ἢ Φάνης, λέγεται ὅτι ἐξάγνισε τὴν ὄρασιν ἀπὸ τὴν ὁμίχλη τοῦ σκότους, εἶναι ὅτι οἱ κύριες αἰτίες τῶν πραγμάτων ποὺ βρίσκονται στὶς θεότητες πρὶν ἀπὸ αὐτὸν ὑφίστανται ἄρρητον ἕνωσιν, ὅπου τά πάντα εντός απάντων εὐρίσκονται καὶ ἐκπορεύονται μέσω αὐτοῦ (Φάνητος) σὲ νοητὸν φῶς.Ὁ Πρωτόγονος, εἶναι ὁ νοητὸς νοῦς, πολὺ ὀρθὰ ὁ Ὀρφικὸς Ὕμνος τὸν ἀναφέρει «ἀνταύγην ἐλίκωπον», τὸ νοητόν, λόγω τῆς ἀπόκρυφης ὑπάρξεώς του ὑποδεικνύεται ἀπὸ τὸ Ἐλίκωπον, ἀνεκδήλωτον (ἐν δυνάμει) ἀλλὰ ὁ νοῦς ὑποδεικνύεται ἀπὸ τὸν Ἀνταύγην ὀφθαλμὸν καὶ τὴν λάμψιν: εἶναι ἑπομένως ἡ πρόνοια τοῦ νοὸς νὰ δεῖ καὶ νὰ ἐκπορευθεῖ ὡς φῶς.Ο Φάνης δύναται νά περιγραφεῖ ὡς τό φυσικόν φῶς και μεταφυσικῶς ὡς Νοῦς. Γενικῶς, οἱ Πλατωνισταί θεωρούν ὅτι ὁ Φάνης ἀντιπροσωπεύει τόν Ἥλιον τοῦ νοητοῦ κόσμου. Κατά τόν Πρόκλο, ὁ Φάνης είναι «ο πρῶτος νοητός νοῦς» καί ξεδιπλώνει τόν ἑαυτόν του εἰς τό φῶς». Ὁ Ἑρμείας τόν ἀποκαλεῖ «τό ὅριον τοῦ νοητοῦ» καὶ φωτίζει τούς νοερούς θεούς μέ νοητόν φῶς». Ὁ Φάνης φέρει τό φῶς εἰς τό σκότος καί τήν τάξιν ἐκ τοῦ χάους. Ἡ γέννησίς του εἶναι ἡ πρώτη «ἐκδήλωσις» τοῦ θείου πού εἶναι ἀδιαμόρφωτον καί ἄνευ ἰδιοτήτων.Ἀπολλώνιος - Ἀριάδνη
"Θα ξεφύγει ίσως κανείς από το αισθητό φως, αλλά είναι αδύνατο να ξεφύγει από το νοητό. Ή, όπως λέει ο Ηράκλειτος, πως κανείς να κρυφτεί απ' αυτό που δεν δύει ποτέ;"
Comments
Post a Comment